HiSec ajtó zárcsere

Mai témánk a megbízható zárszerviz cégekről és munkájukról szól. Tapasztalatunk szerint nem igazán tudják az ügyfelek, hogy mit várhatnak el egy zárszerviz cégről, főként nem a kínai ajtók tekintetében. Úgy látjuk, hogy sajnos a weboldalakat sem olvassák el, mert ha ezt megtennék, akkor tudnák, mi az, ami elvárható egy zárszerviz cégtől, és mi az, ami nem. Mi mégis megpróbáljuk a majdnem lehetetlent, és újra kinyúlunk olvasóink felé. Reméljük Ön is tovább olvassa mai blogunkat!

Kicsit részletezzük, hogy miért is fontos egy megbízható zárszerviz céggel történő munkavégzés, együttműködés. Az interneten nagyon sok kis- és középvállalkozás hirdeti magát zárcsere, zárszerviz szolgáltatással kapcsolatban, ezért nagyon nagy a kínálat. Főleg azért, mert vannak ám olyanok is a szakmában, akik semmit nem tudnak a kínai ajtókról, sőt, fel sem ismerik azt! A kérdés csupán az, hogy valójában az áll-e a szolgáltatás mögött, amit hirdetnek.

Több mint 10 éve vagyunk a szakmában, így el tudjuk mondani melyek azok a dolgok, amelyekre oda kell figyelni, mielőtt kiválasztanák az adott zárszerviz céget, aki majd az HiSec vagy más egyéb kínai ajtó zárjaival fog foglalkozni. Az első és talán legfontosabb „útmutató” a legelső telefonbeszélgetés, ahol rögtön tükröződik a cég szaktudása és hozzáállása a munkához az ügyfél felé. Aki meg sem próbálja beazonosítani a kínai ajtót, az nem az Önök embere, ez egészen biztos.

A második az árképzés, mert a magyar emberek nagyon érzékenyek az árakra. Ha az ár megfelelő, akkor a következő dolog, ami fontos lehet, az a helyszínre érkező kolléga megjelenése és szakmai hozzáállása, illetve tisztelettudása, udvariassága az ügyfél felé.

A következő, ami fontos, az az elvégzett munka. Vigyázni kell az ügyfél ajtajára, parkettájára, járólapjára, csempéjére, falára, vezetékeire. Fontos a megfelelő minőségű anyagok alkalmazása (olcsó, silány termékeket ne engedjenek beszerelni!). Nagyon fontos, hogy a munka végeztével, számlát kapjanak az ügyfelek, illetve az elvégzett munka után, az egy év garancia is biztosítva legyen.

Sajnos sok szolgáltató semmilyen számlát nem ad az ügyfélnek, és ebben az ügyfél is hibás, mert ha meghallja, hogy 6.000 Ft-tal olcsóbb, akkor inkább nem kell a számla. Viszont, amikor egy (kínai) Anbo zárbetét egy fél év után tönkremegy, akkor a zárszerviz cég mentegetőzik, hogy nem is ő volt ott, nem ő csinálta, stb. Ismerős, ugye?

Mi azt gondoljuk, ha valaki számla nélkül dolgozik, akkor az nem korrekt. Így nem leinformálható a cég, vagy a vállalkozó, és semmit nem tudni arról, hogy valójában ki cserélte ki az ajtózárat. Ilyenkor garanciára ne is számítsanak, mert le fogják tagadni, hogy ott voltak.

Talán az egyik legfontosabb dolog mégis az, hogy zárcsere megrendelés esetén, mindig az ügyfél előtt kerüljön kibontásra a zárbetéthez tartozó kulcs, mert ebből már sok visszaélés volt. Ha bontatlan csomagolású zárakat használunk, akkor ez ki van küszöbölve.

Amúgy mindenkinek szíve-joga eldönteni, hogy milyen zárszerviz céget hív. Előzetesen mindenképp tájékozódni kell a zárszerviz cég zárcsere árairól, hogy mennyi a kiszállási díj, mennyi a munkadíj és kb. milyen anyagköltségre lehet számítani egy zárbetétcsere esetén.

Részünkről azt is fontosnak véljük, hogy beazonosítsuk az elvégzendő munkát a telefonban, ne úgy menjünk oda felkészületlenül, hogy nem tudjuk mit kell csinálni, majd ott hasra ütésre mondjunk egy árat. Mi a beazonosítás után mindig pontos árat mondunk a zárcserére. Ha nem tudjuk beazonosítani az elvégzendő munkát, zárat, ajtót, akkor nem szívesen vállaljuk el a munkát sem.

Fontos, hogy mindkét fél megfelelően legyen informálva, mind a zárszerviz cég, mind az ügyfél. Ellenkező estben rengeteg félreértés lehet, illetve felesleges köröket futunk, aminek nincs értelme.

HiSec és egyéb kínai ajtók zárproblémája esetén csakis minket hívjon!

06-30-265-5531 és 06-70-770-2942